Etiketler

, ,

YALNIZLIKTIR AŞK

Ben şimdi burdayım ya
şu koltukta ve adeta konyak,
saçlarını örüyorum karanlıktan.
Dinlemiyorum zaten aldırma
hiç çiçeklenmedi o plak,
bilmiyorum konuşanlar kim,
gözlerini dinliyorum kuşkuda.

Aynı boşluğu örüyor
ölümün ucunda sokak ve masa.
Solgun leylaklar dağıtıyorum
her yerlerimin onulmaz leylaklarını,
yok gibi geçen düşler ve yataklardan
o unutkan, sıkıntılı, yalnız kadınlara.

Sen de bir yalnız kadınsın konyakla başbaşa,
çağırsan herkes geliyor yararsız
diyelim bir karanfille, ama ne çıkar?
Ben burdayım, birazdan gelir onlar,
insan çoğaldıkça daha yalnız.

Gece geçiyor birazdan sabah
o her günkü sıkıntılarla,
içki ve şarkı birer aldanma.
Seviyorum ama ne çıkar?
Ben de birşey anlatmıyorum onlar da.

Aşkın başladığı yerde yalnızlık
gözlerini dinliyorum kuşkuda.

